16 sierpnia nasze biuro będzie nieczynne, zapraszamy do kontaktu 19 sierpnia.

FAQ

Pytania i odpowiedzi dotyczące najczęsciej poruszanych kwestii

Fundamentem filozofii Farmagan jest rozwiązywanie problemów włosów i skóry głowy przy pomocy kosmetyków o jakości niemal farmaceutycznej. Przeprowadzone testy dermatologiczne i mikrobiologiczne sprawiły, że w produktach Farmagan maksymalnie wykorzystano olejki eterycze i ekstrakty roślinne. Połączono je z substancjami naturalnymi dla ludzkiego organizmu, jak kwas hialuronowy czy pantenol i witaminami. Na ratunek zniszczonym włosom wyruszyła też ciesząca się największą popularnością seria kosmetyków Naturalis z kaszmirową keratyną.

Kosmetyki Davroe to wegańskie produkty, które są wytwarzane naturalnie – na każdym etapie produkcji kosmetyki powstają w zgodzie ze środowiskiem naturalnym, w oparciu wyłącznie o składniki najwyższej jakości. Są bardzo delikatne dla skóry głowy, nie posiadają parabenów ani siarczanów. Ponadto wszystkie produkty firmy Davroe posiadają Kompleks Ochrony Koloru.

Aby złożyć zamówienie, dodaj interesujące Cię produkty do koszyka. Jeśli chcesz dodać więcej produktów do koszyka, wybierz „Kontynuuj zakupy”. Następnie wybierz formę dostawy, przejdź do płatności i uzupełnij swoje dane. Formą płatności jest PayU, gdzie możesz dokonać płatności ze swojego konta bankowego, kartą płatniczą lub kodem BLIK. W tym wypadku po kliknięciu „Kupuję i płacę”, zostaniesz przekierowany/a na bezpieczną stronę, gdzie dokonasz płatności. Możesz także wybrać opcję przesyłki za pobraniem w trakcie wyboru dostawy. Potwierdzenie złożenia zamówienia zostanie wysłane automatycznie na Twój adres e-mail.

Za złożone zamówienie możesz zapłacić zwykłym przelewem na rachunek bankowy, za pośrednictwem platformy płatniczej PayU lub za pobraniem, tj. w momencie dostarczenia do Ciebie towaru.

Dane do przelewu:

M Klub
Bracka 9, 00-501 Warszawa
Numer konta: 25 1140 1081 0000 3768 4100 1002

W tytule prosimy wpisać NUMER ZAMÓWIENIA.

Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem kuriera DPD oraz Paczkomatów InPost.

Zamówienie możesz złożyć bez posiadania konta.

Status zamówienia można sprawdzić kontaktując się mailowo na sklep@maniewski.pl, telefonicznie pod numerem 502 473 999, przez wiadomość prywatną w naszych mediach społecznościowych lub logując się na swoje konto Klienta w sklepie.

Zazwyczaj realizacja zamówienia może potrwać od 1-2 dni roboczych, ale wysyłka może potrwać do 7 dni roboczych.

Kosmetyki Davroe: Zamówienia są realizowane do następujących krajów: Polska, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Estonia, Francja, Grecja, Litwa, Malta, Rumunia, Łotwa.

Wszystkie pozostałe: Zamówienia są realizowane na terenie całej Unii Europejskiej.

Tak, możesz anulować zamówienie kontaktując się z nami telefonicznie pod numerem 502 473 999, mailowo na sklep@maniewski.pl bądź przez wiadomość w naszych mediach społecznościowych.

W przypadku uszkodzenia paczki (zerwanie taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę, uszczerbek na opakowaniu zewnętrznym bądź otwarcie pudełka) należy nie odbierać przesyłki i przy obecności kuriera bądź przy paczkomacie sporządzić protokół reklamacyjny oraz skontaktować się z nami.

Tak, w tym celu prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 502 473 999, mailowy na sklep@maniewski.pl bądź przez wiadomość w naszych mediach społecznościowych.
W obu przypadkach można także zwrócić produkt tak jak przy normalnym zwrocie, wraz z paragonem i formularzem zwrotu, a następnie złożyć zamówienie ponownie na wybrany produkt.

Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki na numer konta, z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności za pobraniem środki zwracane są przelewem na numer konta podany w formularzu zwrotu.

Oczywiście, że tak! Wystarczy, że zapiszesz się do newslettera, a na skrzynkę mailową otrzymasz indywidualny kod rabatowy.

Tak, w zależności od dostępności produktów w danym salonie, można kupić je na miejscu.

Jeśli składasz zamówienie w sklepie online i chcesz otrzymać próbki produktów to prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 502 473 999 bądź mailowy na sklep@maniewski.pl.
Jeśli chcesz otrzymać próbki stacjonarnie, to wszystko zależy od ich dostępności w danym salonie.

W celu dodania produktu do zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny na numer 502 473 999, mailowy na sklep@maniewski.pl lub poprzez media społecznościowe.

Prosimy o kontakt telefoniczny na numer 502 473 999 / mailowy na sklep@maniewski.pl.

Nie oferujemy zniżek na kosmetyki dla studentów. Oferty promocyjne dla wszystkich wyświetlają się na głównej stronie sklepu online, natomiast na studentów czekają specjalne okazje na usługi u wybranych stylistów we wszystkich salonach Maniewski.

Jeśli płatność została odrzucona można złożyć zamówienie ponownie lub opłacić je przelewem tradycyjnym.

Sklep Maniewski

Jeżeli znasz już odpowiedzi na najczęstsze pytania, to jest to idealny czas na bezpieczne zakupy!