BLOG

Klasyka vs. Awangarda w prezencie nie tylko na Dzień Kobiet

8 marca 2017
0 Comments

„Przekraczanie granic” to tytuł najnowszej kolekcji Macieja Maniewskiego i marki FARMAGAN. Po raz pierwszy propozycje na nadchodzący sezon prezentowane są w ramach dwóch linii: SALON I AKADEMIA. Klimat „Maleny” z cudowną Monicą Bellucci, filmów z Sophią Loren czy kampanii Dolce & Gabbana jest na wyciągnięcie ręki. Elegancja zastępuje tej wiosny ekstrawagancję. Wspólnie zachęcamy do przekraczania granic nie tylko geograficznych, ale również tych w świecie fryzjerstwa.

– Akademię Maniewski odwiedzają setki fryzjerów miesięcznie. Wiemy, że branża lubi ostre, nowoczesne fryzjerstwo. Staramy się je pokazać, ale nie możemy zapominać, że obsługujemy klientki, które chcą wracać do klasyki. Dwie linie w ramach nowej kolekcji sprawiają, że każda z grup znajdzie coś dla siebie – wyjaśnia Maciej Maniewski.

„Przekraczanie granic” to pierwsza kolekcja, która powstała poza granicami kraju, w Mediolanie. Inspiracji dostarczyła współczesna włoska ulica – jej energia, puls życia i nowe trendy, które zamiast kłócić się, mogą doskonale wpisywać się w tradycje. Wspólnym mianownikiem dla obu linii kolekcji jest słowo „BELLA” – takie są kobiety Macieja Maniewskiego. Na legendarny „italian chic” w polskiej interpretacji złożyło się połączenie trendów z lat 70. i 90. Klasyka wcale nie musi być nudna, wystarczy twórczo ją interpretować, uwzględniając najnowsze trendy i potrzeby współczesnych kobiet.

Fryzury wygładzone, romantyczne podpięcia, a z drugiej strony mocniejsze akcenty, włosy nieregularnie skręcone, figlarnie odstające to propozycje marki. Wszystko w myśl tytułu arii Verdiego – „Kobieta zmienną jest”. Lata 70. to elegancja z nutką stylu hippie, z kolei 90. aż kipią od różnorodności i eksperymentów. Czas połączyć te trendy. Wiosną na naszych głowach będą królować odcienie brązu i wariacje na temat blondów.

Kolekcja powstała we współpracy z marką FARMAGAN. To kosmetyki, które bazują na naturalnych składnikach i pozwalają dbać nie tylko o włosy, ale również o skórę głowy. Dzięki nim metamorfozy stylistów marki Maniewski są tak spektakularne. Linie pielęgnacyjne zawierają m.in. kwas hialuronowy, który wzmacnia i wyrównuje strukturę włosów, zwiększa ich elastyczność i jędrność. Na czym jeszcze polega ich wyjątkowość – po więcej informacji zajrzyjcie na www.farmagan.pl

Dla marki Maniewski hasłem przewodnim w roku 2017 jest „Przekraczanie granic”. Zespół fryzjerów czekają wyzwania: sesje zdjęciowe w Australii i pokazy w Hongkongu. Do grona stylistów dołączają topowe nazwiska polskiego fryzjerstwa, a na mapie pojawiają się nowe lokalizacje – niebawem salon w Trójmieście. Z kolei na antenie TVN Style można oglądać kolejny sezon „Afery fryzjera” z Maciejem Maniewskim w roli prowadzącego. Pod koniec kwietnia w Poznaniu zespół zaprezentuje kolejną odsłonę Hair M Show, udowadniając, że fryzjerstwo to sztuka. Więcej informacji znajdziecie na www.maniewski.pl


SALON
FOTO: Bastek Czernek
STYLIZACJE: Milena Bekalarska
PROJEKTY: Natasha Pavluchenko
HAIR: Maciej Maniewski, Dawid Krynicki, Robert Persiński, Karina Sowa, Damian Błaszczyk
MAKE-UP: Patrycja Michera, Aleksandra Krysiak
RETUSZ: Marcin Mikus
WSPARCIE TECHNICZNE: PhaseOne & AC&C Sp. z o.o
AKADEMIA
FOTO: Łukasz Pukowiec
STYLIZACJE: Rafał Kruhlik
HAIR: Maciej Maniewski, Dawid Krynicki, Natalia Winiarska
MAKE-UP: Magdalena Atkins
RETUSZ: Magdalena Baran


Bądź na bieżąco

Zapisz się do naszego newslettera

Wpisz swój e-mail